Lid worden?

Ben je al muzikant en woon je in de buurt, of kom je in Nijmegen studeren?

Wij zijn op zoek naar actieve leden die naast ‘gewoon lekker muziek maken’ ook van het serieuze werk houden. Dit betekent optreden in binnen- en buitenland en samen werken aan een continu goed muzikaal niveau van onze drumfanfare. Een instrument kun je in bruikleen krijgen.

In ruil hiervoor kunnen alle leden lekker repeteren met een juiste balans tussen gezelligheid en goede concentratie. Ook muziek maken is een teamsport en samen willen we het beste resultaat bereiken. En wanneer je goed repeteert, is het des te gezelliger na afloop. De bar is altijd tot 00.00 uur geopend en daar maken we graag gebruik van!

We repeteren op woensdagavond in Roomsch Leven (Heijendaalseweg 239 in Nijmegen) van 19.45 uur tot 22.00 uur. Je bent van harte welkom om te komen luisteren of mee te spelen.

Meer informatie? Neem contact op met onze voorzitter Chamin Panapala via 06 – 16831716 of mail naar voorzitter@drumfanfare-michael.nl.