Wil jij onze sponsor worden?

Mooie concerten en optredens in het buitenland zijn kostbare activiteiten. Denk bijvoorbeeld aan goede licht- en geluidstechniek, vervoerskosten en de juiste aankleding. Als drumfanfare zijn we dan ook altijd op zoek naar financiële support.

Donateurschap

Wij zijn trots op onze donateurs en beschouwen hen als vrienden van de drumfanfare. Het donateurschap kent bij ons verschillende ‘dynamieken’. Welke klinkt jou het beste in de oren?

• Piano: 15 euro per jaar
  • Mezzo forte: 25 euro per jaar
  • Forte: 50 euro per jaar. Je ontvangt gratis toegang tot concerten.
  • Fortissimo: het bedrag (minimaal 75 euro) is door jou zelf te bepalen. Je ontvangt als dank een presentje en gratis toegang tot concerten.

Stuur een mail naar penningmeester@drumfanfare-michael voor meer informatie.

SponsorKliks

Met SponsorKliks kun je eenvoudig en kosteloos een financiële bijdrage leveren aan Drumfanfare Michaël. Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en wij ontvangen hiervoor geld in de clubkas. Ook doen grote webwinkels als Bol, Coolblue, Greetz, Media Markt, Zooplus en Expedia mee. Een percentage van het aankoopbedrag doneert de webwinkel aan onze vereniging.

Onze partners